dagen :)

ja ikväll va jag och red, eller ikväll och ikväll vid 4 va jag det och underbart :D haha :) ja det va jättefint :) men nu sitter jag lite med so-arbetet om min släckt och när jag jobbade me det så hittade jag en radiosändning för JÄTTTTE LÄNGE sedan och då var det min mammas morfar som pratade, känndes lite konstigt aja och sedan hittade vi en konstnär som hade målat tivoli(en resturang som ngr i min släckt hade för länge sedan) och hotell knaust (ett hotell dem ägde också) så vi ska nog kanske köpa dem tavlorna :) men roligaste va att höra min gammelmarfar :)

BTW så har jag blivit mycket mer säker på att jag ska byta efternamn, men det gör jag när jag fyller 18 annars blirre jobbigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0