Dagen :):)

sov över hos lelle och det va roligt även fast jag inte sover så bra nu (fullmåne snart tror jag) sedan stack jag hem och gjorde jag mig lite i ordning och efter det så va jag lelle och våra mammor ute och cyklade (fast mammorna gick) det va jätte roligt faktisk, lea badade och ja det va jätte skoj :) men jag känner att jag måste ut och cyckla mer ;) haha ne men sedan efter vi ätit så gjorde jag lite saker i trädgården som tex rivit mer ett växt hus och lite mer :)  i kväll så ska jag inte göra ngt ;( kanske hänga upp tvätt och sortera smuttstvätt fast det e inte så roligt :) btw har jag blivit av med mitt piano nu, äntligen :) så imorn ska jag göra i ordning mitt rum lite :)
ses<3


ute i skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0