dagen :)

okej skolan började med ma-prov och det gick skit så jag fick bara vg+ -.- ne nu måste jag skärpa mig i skolan .... men helgen ska gå åt på att plugga till moppen hade jag tänkt :) ska läsa ut boken... plus att plugga lite no :) men iaf, hade typ bild och musik, vi har börjat med musik historia "/ hoppas det blir bra :) men ska ha mvg på provet iaf :) ska ha mvg i slutbetyg :) ja och efter skolan så va amanda och tim så snälla att dem väntade med mig i sporthallen :) sedan hade jag träningen för tjejerna och jag tycker det e jätte roligt att vi börjar bli rättså många nu :) vi e 10 nu men något som är skönt är att man börjar se vilka som är nya :) för dem som har varit duktiga och kommit på nästan varenda träning börjar bli bra :) vi kommer vinna smålandstenar om det kommer bli en match :) yeeh! :) men ska kolla på parlamentet ikväll om typ fem minuter :) så ses :)


mina sötnosar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0