idag :(

dagen idag blir hemma.... har utslag av langehans -.- asså jag fattar inte vad problemet e , kan jag inte bara bli frisk? -.- jag har ju haft den typ i över 11 år nu-.- kan inte gå i huvud hela taget. Jag har lch i löjumskarna typ, så jag kan inte ha trosor heller typ, asså det e sjukt äckligt, sitter med en handduk-.- dem har säkert kul i skolan idag också-.- onsdag, den skönaste dagen i veckan (i skolan) men jag ska till jönköping den 15 mars till margarheta :) se om jag kan få en starkare salva :) gud vad jag blir trött på det här -.- men jag måste tänka possitivt och det är ju faktiskt att jag har en positiv diagnos av langerhans cell hystiocytos :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0