jag e allergisk tror jag

asså jag verkligen hatar( e allergisk mot ) två saker... skrikande barn som aldrig slutar skrika och föräldrarna försöker inte ens få tyst på barnet, men jag verkligen älskar barn så ta mig inte fel men gillar inte skrik
det andra e hundar som skäller, det e värre än bäbisar och jag förstår inte folk som tilllåter sina hundar att skälla (detta gäller inte om dem skäller på komando). Hundar som skäller borde ha halsband men stöt eller stank, ne det gillar jag verkligen inte -.- men eftersom jag ska va mer glad så måste jag komma med ngt possitivt och det är väldigt mycket men framför allt att snön e på väg bort :) och fint väder, de kvittar hur mycket hundar skäller, eller nej stryk det sista, så älskar jag vädret :) och mina vänner e ju helt underbara :) asså ni fattar inte hur mkt jag älskar dem :O :D <3<3<3


blerina, anna och amanda, ni gör mina dagar<3 :D alltid vi, tillsammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0