hej är din katt gravid, nej den heter elsa :)

ne skiit härlig dag idag :) jobbade länge men softare imorn, va och provred en häst, nordsvensk, inte till mig ;) utan ridskolan ska nog låna henne ett tag :) så ska nog rida henne på måndag också. ne men kom till stallet i morse :) åt frukost sedan gjorde i ordning stallet lite och sedan skulle ungarna rida :) efter det va det lunch och sedan kollade vi på den tecknade black beauty, fast jag sov(A) och sen kollade vi lite på teskedsgumman, härliga minnen de där :) sedan va en jätte härlig tjej på handikappsridningen som jag hjälpte till lite efteråt :) sedan va det 5-kamp med ungarna :) då dem körde att dem skulle plocka i hop ett träns, plocka äpple med munnen i vattenhink och sedan hitta en sockerbit i mjölet :) dem blev jättefina :D haha sedan åkte ungarna hem och jag och annelie åkte till ett ställe mitt i ingenstans :) provred hästen och sedan drog vi och lämnade två hästar som ridskolan lånat under ridlägret :) sedan hem igen och bakat kladdkaka :) imorn måste jag ringa lelle så vi kan baka en paj till fredag :) eftersom man e ledig imorn ;) så sjukt soft :D aja ses ngn gång :)


liten bild från i helgen lovisa och babe, tog bara en bild och gillar bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0