hann iaf :)

ja hann med att göra ett litet inlägg :) gött :) hihi ne men nu sitter jag på mammas jobboch pluggar så om en timme typ så drar jag och sandra till ss (smålandstenar) och spelar innebandy :) ska bli kul :)  och skolan va bara jobbig "/ men jag gjorde en liten roligtabbe :) jag åkte till skolan med fiolfudralet och inte fiolen (hade glömt att lägga i den;) ajaj ;) aja men det löste sig faktiskt :) sedan så spelade jag ÄNLIGEN ut en bok på fiolen som e as tåkig! -.- så det va bra, sedan så på orkestern fick jag lite ont i knät och sedan så gick det inte så bra att spela idag, men vill bara framhäva att om man måste fixa några saker så att det inte känns fel är INTE tvångstankar,m jag har mer att det måste kännas lagom mellan höger och vänster saker så om jag "känner" mer vänster än höger så måste jag starka högern genom att kanske röra på den eller ha på ett armband :) men aja ses :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0