hehe (A)

ja jag har inte laddat upp på länge jag vet men nu ska jag köra ett ryck till, men kortfattat
 Onsdag: nationella i NO och det gick faktiskt jättebra ;D så det känndes underbart :D sedan hade vi idrott och det var nog ingen som tog den seriöst men det va kul för vi spelade pingis och badminton. Sedan vänta i typ över 2 och en halv timme till extra engelskan som började vid 4 "/ men även den sög.... ska inte gå där mer tror jag -.- hon e störd -.-
Torsdag inte mycket mer än att lelle va här och vi tränade lite och sedan bakade vi :) ajuste ja, jag fixade ikeamöblerna så nu har jag ett litet bord och inredning i garderobern :D
Idag: inte mycket har hänt idag, det va en lika dan fredag som det alltid har varit  men mådde inte bra idag så kunde inte träna tjejerna eller gå och kolla på hockey med anna och emma "/ men va hemma och gjorde inte så mycket mer än att städa och nu har jag damp på internettet sammtidigt som jag e glad att alla mina 5 garderober är städa och lite sur över att jag har resten av rummet kvar -.- men jag e possitiv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0