idag och igår :)

igår: bra dag med ett bra slut ;)


emma, anna, amanda och blerina sov över här men sedan kom jag på att jag skulle på kurs idag så det blev ingen sen kväll ;(

idag: va på kurs typ hela dagen(om idrottsskador och tejpning), men senare så har jag inte gjort ngt mer än att slösat tid jag inte har (A) ne men ikväll blirre saade :D <3 jag har också bestämmt mig att jag ska åka till växjö och kolla upp mitt knä igen... jag klarar fan inte mitt knä mycket längre, plus att jag e skäpptisk till alvedon och sånnt shit man bara inte känner smärta och gör inget åt den, men ibland måste man ju ta dem "/ aja tänkte berätta vilka "diagnoser" jag fått på knät

1. sne i beckenet
2. slatter
3. överrörlighet
4. infektion i fettknölen'
5. chondrom alla sia patella (stavning)
6. går snett/fel belastning
7. sedan ngn alternativ läkare sa att blodet inte var rent för att jag åt kött m.m
8. nerv i kläm
9. knäskålen skaver (det e den jag tror på mest just nu...)
sedan e det vell ngn mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0