konsert idag :)

japp, idag e det konsert med kammarorkestern :) ja vi ska spela ett klasiskt stycke idag "/ aa det e drottningholmsmusiken av roman :) det ska ges ut stipendier till bland annat en i min orkester som också heter hanna :) det ska bli kul och sedan att höra olika andra stependiater, hahah det låter som jag e musiknörd, men det är rätt bra :D hihi så önska min lycka till nu så får vi se :)

I skolan, skolan började med att vi fick reda att maria va sjuk :D:D:D:D:D:D alla blev glada sedan en föreläsning om våld :) rättt bra men hade ngr brister "/ sedan jobbade vi om det och sedan träffadse vi honbom och sedan fick vi gå hem klockan 10 över 1 :) (Y) så nu sitter jag på mammas kontor och jobbar lite grann med non, handlade lite nya kläder till i kväll bland annat :) hihi hoppas mammabetalat det :)  ja och nu orkar jag inte skriva så mkt mer :) men ses ngn dag :) eller natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0