mycket att göra men ingen innebandy ;(

okej kan börja med det neggativa :( jag har ont i huvudet, ont i magen, och lch- utslag "/ så det blev ingen innebandy ;( och sedan det possitiva :) läst ut moped boen nu, till körkortet (am *host) jag vet att att jag e typ 8 månader försenad men tänk på att det gick inte läsa under sommaren utan det började på hösten, sedan så pluggar jag inte på vintern ;) haha ne men sedan så e jag lite seg av mig, men nu e det på gång (Y) tummen upp för det :) skolan va helt okej, men hatar min mattelärares komentar om mitt prov, men vg+ är samma sak som mvg- så hon vägrar att skriva mvg- fast det e samma sak fom vg+? hallå jag va ett poäng från mvg :O -.- sedan så har jag massa skolarbete att göra för mina lärare e fan inte smart....

det jag har att göra:
-läsa ut en bok och skriva 5 citat och skriva om citaten(typ minst2,5 sida) (fredag)
- no redovisning (måndag)
- 60 mattetal (månddag)
- läsa ut HEEELA FYSIK BOKEN -.- till nationella om typ 2 veckor -.- jag kmr få panik :O
och so prov efter nationella....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0