så dansar vi till dansmusik igen :)

ja dagen lite snabbt då :) ja jag började med att rida lektion för ingrid och det gick inte alls bra... fast för att ha en häst jag inte alls gillar så gick det bra, men just nu har jag SJUKT ONT I KNÄT! ajaj .... men efter ridningen gick jag till lelle och vi gick med hundarna i skogen och då glömde jag kopplrna typ längst in i skogen och det kom jag på låmngt senare -.- men lelle körde med fyrhjulingen och hämtade dem :) haha ne men så nu sitter jag och jag gör inte så mkt "/ men om en timme börjar solsidan och det blir nog lika bra som alltid, synd att det e sista avsnittet "/ men jag överlever.... men nu ska jag försöka att hitta på ngt så jag kan ha lite roligt och försöka släppa knät ett tag "/ ;( haha eftersom mamma va hos min mormor och morfar så va pappa med mig på träningen och jag säger bara att aldrig mer att ha med pappa till stallet :) haha om jag ska ha med honom igen får jag lära honom massa saker först ;) ne men ska nog läsa lite i svenska-boken så jag blir fär dig med den :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: melle

jvla snygging hanna !!!!! love melinda

2011-04-26 @ 19:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0