nwa va sööta ni e ;)

haha kollade om ngn kollar fortfarande och såg att det e typ 7 som kollar, så jag kännde att ni måste få ett litet inlägg ;) haha ne men idag har jag haft en SKIIIT jobbig dag, ta vara på skiiiit för vi va på bajsverket(reningsverket) på studiebesök och sedan så har jag haft nationella prov hela dagen typ :O först gjorde NP i matte under svenska och matte (men inte färdig då) sedan lunch och sedan engelska NT muntliga efter det så fortsatte jag med matte NT och när jag va färdig med det så gick jag och spela fiol :) och nu e det konsert :) haha kmr gå bra för spelar en as enkel låt för jag håller på och spelar en as lång och svår låt så fick ta en gammal ;) japp och sedan fick jag air av bach att spela också idag :) hihi aja herrå<3 och en liten tanke till min sööta amanda som knäckt till knät tror jag och går på kryckor <3 puss på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0